Koszyk
0 Przedmioty(s)- 0,00 zł
Pusty koszyk
 

Szybkie Zakupy

Sklep czynny 24h

 

Bezpieczna wysyłka

naszych towarów

 

Zadzwoń do nas

+ 48 696 921 642
+ 48 531 394 967

Reklamacje z tytułu Rękojmi

 

 REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

 


Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i powinna zawierać: dane osobowe, nazwę konta użytkownika oraz opis i uzasadnienie reklamacji. Klient będący Konsumentem może skorzystać z wzoru formularza reklamacji od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się pod adresem KLIKNIJ TUTAJ

- Wszystkie Produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
- Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają rękojmi.
- W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać podjęcia jednego z czterech działań, zgodnie ze swoim wyborem:

1) wymiany towaru na nowy;

2) naprawy towaru;

3) obniżenia ceny;

4) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

- Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie z uwzględnieniem następujących okoliczności:

1) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;

2) charakter wady – istotna czy nieistotna;

3) to, czy towar był wcześniej reklamowany.

- W przypadku, gdy Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania gdy opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedającego albo, w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów.

- Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w ciągu dwóch lat od daty wydania mu danego Produktu.

- Celem rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego, Klient powinien dostarczyć Sprzedającemu reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu od Sprzedającego oraz opisem reklamacji.

- Adres, pod którym Klient może składać reklamację to adres Sprzedającego:

WeLoveHomes.pl Małgorzata Pasierbska
ul. Radomia 2A, 66-008 Świdnica

- Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i powinna zawierać: dane osobowe, nazwę konta użytkownika oraz opis i uzasadnienie reklamacji. Klient będący Konsumentem może skorzystać z wzoru formularza reklamacji od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się pod linkiem: formularz reklamacyjny.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Klienta.
- Wysyłka naprawionego lub wymienionego w ramach reklamacji towaru następuje na koszt Sprzedającego.
- Pozostałe warunki reklamacji określa Kodeks cywilny.



O FIRMIE

Wyposażenie sypialni dla wymagających. Szeroki wybór tkanin, kompleksowe wyposażenie sypialni. Produkty spersonalizowane na zamówienie które zadowolą nawet najbardziej wybrednych fanów wystroju wnętrz.

Ul. Radomia 2a,66-008 Świdnica

Tel: Małgosia (project manager)
+ 48 696 921 642

Tel: Magda (redaktor naczelny)
+ 48 531 394 967

Subskrybcja

Zapraszamy, na podany adres e-mail będziemy wysyłać wyłącznie nasze nowe oferty i promocje Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez właściciela sklepu - Małgorzatę Pasierbską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą WeLoveHomes.pl Małgorzata Pasierbska z siedzibą w Świdnicy (66-008), przy ul. Radomia 2A. Czytaj dalej